Vragen?
Heeft u hulp nodig bij het boeken of heeft u andere vragen? Stuur ons een e-mail of bel 088–13 07 300, onze riviercruisespecialisten helpen u graag verder!
Lees meer over uw kamer aan boord bij Friendship Cruises
Welke voorzieningen zijn in mijn kamer aanwezig?
Omdat Friendship Cruises vaart met verschillende rederijen is het helaas niet mogelijk hier een eenduidig antwoord op te geven. Het verschilt per schip over welke faciliteiten uw kamer beschikt. Voor de voorzieningen aan boord van het schip waarmee u op reis gaat verwijzen wij u naar www.friendshipcruises.nl/cruiseschepen
Heb ik een reisstekker nodig aan boord?
Dit is in principe alleen het geval bij riviercruises buiten Europa. Als dit voor u van toepassing is wordt u daarover door ons geïnformeerd.
Is er ondertiteling beschikbaar?
Er is geen Nederlandse ondertiteling aanwezig op de televisies.
Is er ruimte in de kamer voor mijn bagage?
Het is altijd mogelijk om uw koffer onder uw bed te schuiven. Afhankelijk van de gekozen kamer beschikt u over een (inloop)kast of bagagerek.
Is er airconditioning in mijn kamer?
Ja, alle cabines en suites beschikken over airconditioning.
Is er een kluis aanwezig in mijn kamer?
Ja, er is een kluis aanwezig.
Beschikt mijn kamer over een koelkast?
Dit verschilt per schip en per type kamer. U kunt hier altijd naar informeren bij onze cruisespecialisten of kijkt u bij het betreffende schip op www.friendshipcruises.nl/cruiseschepen
Ik heb liever twee losse bedden in mijn kamer, is dat mogelijk?
Dat is zeker mogelijk, geeft u dit bij uw boeking door aan onze cruisespecialisten.