15-daagse Berg- en Dalvaart Rijn & Moezel

15-daagse Berg-en Dalvaart Rijn en Moezel. Een echte Klassieker!
Deze berg- en dalvaart met zowel in- als ontscheping in Amsterdam is een echte klassieker in ons programma. Het is de meest complete riviercruise over de Rijn door maar liefst vier verschillende landen! U vaart via Nederland, Duitsland en Frankrijk naar Basel in Zwitserland. Vanuit Basel maakt u een prachtige dagexcursie naar het
Vierwoudstedenmeer. Dan keert uw hotelschip het steven voor de dalvaart terug naar Amsterdam. Tijdens uw cruise bezoekt u vele bijzondere locaties, zoals Schloss Benrath,
de Museumsmeile in Bonn, de abdijkerk van Maria Laach, Bad Neuenahr, Schloss Ehrenbreitstein, Heidelberg aan de Neckar, de schilderachtige Elzas, de Rijksburcht
van Cochem en Keulen. Uw cruise maakt u aan boord van het splinternieuwe varende 5-sterrenhotel Amadeus Imperial die vanaf 2020 in de vaart zal worden genomen.

Deze afvaart is geheel exclusief gereserveerd voor Friendship Cruises passagiers!
• Nederlandse boordtaal 
• Eigen Friendship Cruises touringcar
• Eigen Friendship Cruises cruiseleader
• Quiet Vox systemen tijdens uw excursies

Reviews
440 beoordelingen
8,8/10
Cruise: Rijn
A den Hoedt-Blaak07-02-2018
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja
Hoe heeft u uw cruise ervaren?
Hoe was uw cruise?
Geweldige reis gehad,met fijn personeel,en goede reisleiding! Het eten was uitstekend,elke dag weer een verrassing! Ga zo door! Crew en bemanning nogmaals dank,tot een volgende keer!
Lees beoordelingen
Cruise: Rijn
J. Verweij05-03-2018
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja
Hoe heeft u uw cruise ervaren?
Hoe was uw cruise?
WAT EEN PRACHT SCHIP. Cruiseschip: HS Emily Bronte***** 2017 wat een mooie ervaring geweest van de 7-daagse cruise vertrek 21 december 2017 uit ROTTERDAM met 4 personen. En wat was dat mooi aangeboden van de rederij in die kerk met het koor, in Duitsland. Joop geeft een klein verslag. Om te oordelen geef ik geen 10 maar het zit ertegenaan. Algemeen: de passagiers al is het net zo goed men zal altijd een paar % wel wat hebben. Helaas, ik lees het iedere keer mensen hebben kritiek op iets tijdens de reis maar gaan er niet op af tijdens het gebeuren om het aan te kaarten 9 van de 10 is het op te lossen om het bij de juiste persoon te gaan vertellen. Kijk dan hoe men dat ter plekke oplost indien mogelijk is, of als men u door verwijst. Kijk ik doe dat wel en ja, daar heeft men wel oren na, vaak zijn het dingen die al meerdere keren gemeld zijn. En wat al bekend is van die enkele zeurders. Maar kijk eens telt het op wat wel allemaal voor elkaar was en wat weer mee viel. Zakelijk gezien er was geen glaasje advocaat met slagroom verkrijgbaar. En daar was wel behoefde aan. Ja, en dat loont de moeite voor de bijdrage aan de kassa want er waren sportieve mensen maar wel op leeftijd aan boord, die daar van genoten zouden hebben. En zie van genieten doet verkopen toch. Na deze tip: misschien wel op de volgende bootreis. Dhr. J. Verweij.
Lees beoordelingen
Hulp nodig?
Een moment geduld, de beschikbare cruises worden geladen.